Friday 9 March 2012

PENDEDAHAN BERAPI! AKHIRNYA TERBUKTI RAFIZI ADALAH SEORANG GAY BOY!

Aku dah kata anjing GAY bernama Rafizi ni elok dikenakan tindakan bawah BAFIA! Klik sini.

Apa la pihak berkuasa takut sangat nak ambik tindakan terhadap dia ni, semua tahu dia ni jambu Anwar yang sedang mencari tempat dalam PKR dan paling penting dia nak tempatkan bontot dia di batang bengkok Anwar! Jadi dia ni memang GAY gila yang suka dilayan Portal Kuat Tipu Malaysiakini. Kalau ikut hati aku geli aku nak jawab pasal mamat ni!

Tapi takpa la sesekali layan GAYBOY syok jugak, bukan apa kita nak tengok dia melatah macamana bila dia baca apa yang ditulis oleh MyKMU seperti dibawah ni:

Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli sekali lagi bercakap bohong apabila mendakwa Perdana Menteri menggunakan kewangan kerajaan untuk membiayai majlis pertunangan anaknya, Nooryana Najwa Najib dengan Daniar Nazarbayev di Seri Perdana pada 17 June 2011.

Kita tidak perlu kenyataan Perdana Menteri pun untuk mengesan pembohongan Rafizi dan Malaysiakini.com Dengan membaca menggunakan akal dan membuat penafsiran logik sahaja kita sudah dapat menjangkakan ini merupakan satu lagi manipulasi maklumat untuk memburukkan kerajaan bukannya untuk mendedahkan penyelewengan.

Menurut Malaysiakini.com, “PKR hari ini mendedahkan bukti yang mendakwa kerajaan telah membiaya majlis pertunangan anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

No comments:

Post a Comment