Tuesday 9 October 2012

RAFIZI DAN ZURAIDA BAWAK GENG GRO KE MAHKAMAH HARI INI

Kali ini Mak Lampir (Zuraida) dan Si Bodoh (Rafizi) berjaya jugak datang ke mahkamah hari ini,Tapi kedatangan mereka bukan berdua,kali ini bawak geng-geng gro depa. Memang Zuraida dan Rafizi dah berpakat untuk bawak geng ni.Takut lah katakan.Satu lagi, bila ada geng ni baru datang semangat dan tak lah gemuruh sangat nak berdepan di mahkamah dan jugak nak dapat lah moral support.

Pas tu sanggup bayar budak-budak gro ni pakai T-Shirt yang bertulis " UMNO MAFIA ".Pelik lah dan serius tak faham cara politik tak bertamadun dan kebudakan ni.Semua orang yang disalahkan,semua pihak yang menjadi mangsa fitnah apatah lagi Umno.Asal Umno je semua salah,tapi depa lagi teruk beruk dari Umno.
Kes hari ini, peguam Rafizi,Ranjit masih lagi kantoi dan tidak dapat mengaitkan fakta spouse liability . Si Ranjit bongok ni masih lagi memutar belitkan fakta dan langsung tidak menumpukan kepada asas kehakiman, dah lah loyar buruk..idea,cara,lengok semua dah nampak kantoi tak buat banyak homework.Dia pun tahu kes Rafizi ni tak leh pergi,nak wat macam ner,,tebalkan muka aje, janji masyuk pas ni kalah tetap kalah..Nantilah payment dari geng geng Mak Lampir, Rafizi dan Anuar Ibrahim.


No comments:

Post a Comment