Sunday 4 November 2012

APA PILIHAN NAJIB?DEMI RAKYAT ATAU DEMI KAWAN?




Rata rata semua orang tahu dan sudah ketahui bahawa Nazri Aziz adalah merupakan orang kanan bagi Najib.Bak kata memang kamcing la dengan Najib.Tetapi ada perkara yang telah merunsingkan Najib, terutama segala tindakan yang dilakukan oleh Nazri Azizi ini. Ada banyak perkara yang dibuat oleh Nazri tidak digemari oleh Najib. Mengenai kes teksi, skandal rasuah Nazri dikaitkan dengan Michael Chia dan komplot mengaut harta dan parking atas nama anak, semua itu membuat orang meluat dengan sikap Nazri. Jika kita lihat pada masa kes NFC lalu, begitu lantang Nazri menghentam Shahrizat.

Shahrizat telah "dikorbankan"
 











Adakah Mamat ini akan diselamatkan?




Sikap Shahrizat yang sanggup dikorbankan membuktikan beliau berbuat demi parti dan kerajaan, walaupun SPRM telah mengesahkan Shahrizat tidak bersalah.
Ini lain pulak citer dengan Nazri, apa kerja yang Nazri buat untuk parti, Nazri bukan dari Majlis Tertinggi
UMNO, hairan juga dengan isu Nazri ini, mana perginya suara sang hulubalang UMNO di kala Shahrizat dihentam oleh mereka yang diangkat sebagai hulubalang seperti Syed Ali Alhabshee, Abdul Ghapur Salleh, Bung Mokhtar serta Naib Ketua Wanita, Kamilia Ibrahim.
Selaku Menteri yang mengawal undang-undang serta SPRM, Nazri akan dilihat korup di kacamata dunia, Bagaimanakan orang seperti Nazri berada di tahap itu, pasti akan memberi padangan yang negatif  kepada UMNO, BN dan kerajaan di kala Najib sedang berusaha keras mengembalikan keyakinan rakyat kepada UMNO, BN dan kerajaan. Apakah pilihan Najib kini, demi kawan atau demi rakyat?


No comments:

Post a Comment