Thursday 17 January 2013

Agenda Peribadi Exco Majlis Belia Malaysia

Wan Salwati
Wan Salwati Abdullah adalah merupakan salah seorang exco Majlis Belia Malaysia.Yer,,dia mewakili Negeri Sembilan.Tak secara langsung dia juga disuruh oleh Shabery Cheek untuk berada di Exco Majlis Belia Malaysia bersama dengan barisan kumpulan Gadafi yang berada di tiket Belia 4B . Ini semua bertujuan untuk membisukan Majlis Belia Malaysia.Salwati juga adalah merupakan pegawai khas kepada Shabery Cheek.Shabery Cheek amat gerun dengan tuntutan dan pemimpin muda di Majlis Belia, kerana mereka terutama dari bukan Melayu agresif mengeluarkan idea baru yang tidak mampu Shabery Cheek tunaikan.Ini perancangan di masa depan untuk membisukan Majlis Belia atau pun Menutup Mulut mereka. Dengan adanya orang orang suruhan Shabery Cheek maka diharap Majlis Belia akan menurut kehendak telunjuk Shaber Cheek melalui Wan Salwati ni.
Budaya kroni dan budaya politik senyap ini membuat ramai golongan muda telah beralih arah ke pembangkang. Ni ada lagi satu Dato..dah lah jadi pegawai khas Perdana Menteri, dok jugak sibuk menyelit nak dok dalam Majlis Belia Malaysia.Apa punya class da ini Dato.
Selepas ini Majlis Belia Malaysia akan dipelopori oleh GPMS dan Belia 4B.Di mana peranan belia yang lain, seperti kami ini,belia Cina,India dan Siam.Kami juga membawa slogan Satu Malaysia.
Dan yang paling dahsyat, Wan Salwati juga mencantas Ketua Puteri Bahagian yang lain demi untuk mencapai agenda sebagai Ketua Puteri nanti menggantikan Rosnah dan disokong dengan maksimum oleh Shabery Cheek serta, akan diberi kepercayaan untuk menduduki Parlimen Belia sekiranya rancangan mereka berjaya.

No comments:

Post a Comment