Friday 18 January 2013

Razali Ibrahim lawan Khairy Jamaluddin

Ke mana Razali Ibrahim selepas ini? Beliau harus bertanding melawan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Ini untuk membolehkan Razali kekal di dalam Pemuda dan terus berkuasa apatah lagi jawatannya sebagai Timbalan Menteri Belia Dan Sukan.KJ pula masih berpeluang untuk terus menerajui Pemuda memandangkan usianya itu.KJ tidak ada jawatan di dalam Kabinet, dan desas desus mengatakan beliau akan bertanding di tiket PKR.Nakalnya statement itu..
Razali
Khairy
Nak atau tidak Razali Ibrahim juga menyusun strategi di dalam Pemuda , beliau berpotensi di dalam Kabinet Najib. Selepas ini saya pasti beliau akan juga berada di Kabinet Najib ini.KJ diatas kertas sepatutnya sudah layak berada di Kabinet atas tiket Ketua Pemuda Umno pada ketika itu, KJ tidak mendapat tempat di Kabinet Najib dan dicantas untuk terus naik pada ketika klimaks berlaku di karier politik KJ.
Namun Razali Ibrahim jelas mempunyai nasib yang sangat baik,Oleh itu,mereka berdua sedang menyusun dan merancang politik masing-masing.Orang orang Kj dan orang orang Razali juga ramai dan mereka menunggu masa untuk bertindak..Razali harus berani menentang Ketuanya di saat namanya berada selesa di dalam kerajaan serta populariti sebagai Timbalan Menteri Belia dan Sukan.Awas pertembungan mereka nanti.

No comments:

Post a Comment