Thursday 16 February 2012

PERLU KER KITA BERKORBAN UNTUK PARTI




 




Parti atau jawatan...perlu ker kita lepaskan jawatan hanya untuk menyelamatkan parti.Ramai yang cakap macam itu kalau tak kena lubang hidung sendiri.Isu Shahrizat pulak macam mana,kenapa ramai yang nak dia letak jawatan.

  Apa pulak yang berlaku kepada ramai pemimpin yang mempunyai masalah..tak pun letak jawatan, bukan Shahrizat sahaja yang ditimpa bencana di saat saat nak pilihanraya ni.Ramai pemimpin Umno yang bermasalah dan berskandal hanya orang tahu dan tak tahu sahaja. Pemimpin PR pun ada jugak masalah...lagi dahsyat,Elizabeth Wong, Anwar Ibrahim..dll.

 Orang boleh bercakap apa sahaja, mantan PM pun ada jugak masalah..kadang kadang bila nak cakap pasal orang lain sedap je mulut.Tapi tak tahu depa pun bermasalah pada zaman pemerintahan..







kenapa tak da orang yang betul2 nak pertahankan Shahrizat..kini semua orang yang bersama Shahrizat dan takut utk backing dia...sekarang ni semua nak jaga buntut sendiri...nak pecah tembelang orang..sendiri pun ada hal orang lain plak yang nampak.Orang cakap pasal nak selamatkan parti,..berapa ramai yang sanggup?.

No comments:

Post a Comment